AMARAN 18SX : BERITA SEKS TERGEMPAR!

Daripada Admin Qalam Sutera Enterprise
Borneo, Malaysia


Anda dah tak sabar untuk mengetahui rahsianya?

Baiklah tanpa membuang masa anda, sekarang kami akan dedahkan kepada anda 5 RAHSIA HEBAT untuk menjadi SUAMI PERKASA di ranjang. Jika anda mengetahui semua rahsia ini, kami gerenti anda pasti mampu memberi kepuasan seks yang maha hebat kepada isteri anda.


Rahsia Suami Perkasa...

RAHSIA # 1 : Sentiasa Berstamina

SUAMI PERKASA perlu sentiasa berstamina dan bersedia pada bila-bila masa untuk memberi layanan yang A+ kepada isterinya. Tiada maknanya jika anda mempunyai nafsu seks yang membuak-buak tetapi selalu sakit-sakit dan terlantar di katil tidak berdaya. Menjadi seorang suami, anda bukan hanya sekadar menyediakan keperluan material semata-mata tetapi juga mampu memberi nafkah batin dengan sewajarnya. Oleh itu anda sebagai SUAMI PERKASA harus  sentiasa berstamina dan menjaga kesihatan  sepanjang masa.

"Isteri akan setia, tunduk dan patuh kepada suami yang mampu memuaskan nafsu seks mereka ke tahap maksimum. Anda tak teringin ker ? "

Sebenarnya anda tidak perlu mengeluarkan satu sen pun untuk memiliki tubuh badan yang sihat. Cuma amalkan senaman ringkas 10 minit sehari selepas bangun tidur dan semasa hendak tidur. Jika anda mengamalkan teknik ini, dijamin anda akan sentiasa berstamina sepanjang hari dan yang paling penting anda akan mengaum bagaikan harimau di ranjang ketika bersama isteri.

Mungkin anda tertanya-tanya apakah senaman ringkas yang mampu memulihkan tenaga batin anda? Sungguh mudah. Inilah yang perlu anda miliki...
Senaman Tenaga Batin




" Ebook panduan seks TERHEBAT untuk anda. Seringkali kehilangan stamina semasa bersetubuh? Jangan risau dengan senaman hebat dalam Ebook SENAMAN TENAGA BATIN ini anda akan dapat mengembalikan stamina dan menambah POWER. Lebih bertenaga bermakna lebih HEBAT kemampuan seks anda! Memang mengagumkan... "

Antara kandungan PANAS: Rahsia Senaman Tenaga Batin, Nafas Dalam Konteks Umum, Nafas Dalam Senaman Tenaga Batin, Disiplin Senaman Harimau (13 Gerakan Senaman), Disiplin Senaman Kucing (10 Gerakan Senaman) dan banyak lagi...

RAHSIA # 2 : Zakar POWER

Ini adalah perkara yang paling mustahak dan antara punca kegagalan ramai suami memberi kepuasan seks kepada isteri. Berbadan tegap dan sasa serta berstamina sahaja tidak memberi makna jika zakar anda pendek, kecil, lembik, kepala zakar kuncup, cepat kendur, kurang tegang dan tidak maskulin, yang lebih parah.. MATI PUCUK!

" Dianggarkan lebih daripada 100 juta lelaki di seluruh dunia mengalami simptom atau penyakit mati pucuk! Tidakkah sepatutnya anda mempunyai peluang untuk mengelakkannya daripada berlaku ke atas anda ? "

Anda memang perlukan zakar yang benar-benar mantap dan power untuk memberi kenikmatan seks luar biasa kepada isteri anda. Jika zakar anda tidak berfungsi dengan baik, anda perlu lakukan sesuatu untuk memperbaiki prestasi zakar anda.

"Kajian mendapati 95% lelaki pada usia 28 tahun mengalami sindrom zakar tidak tegang sepenuhnya seperti ketika berusia awal 20an! Pada usia 35 tahun ketegangan akan menurun 1/10 daripada ketegangan biasa. Semakin lanjut usia kadar ketegangan zakar akan berkurangan dengan lebih drastik! Tidakkah anda ingin mengekalkan ketegangan maksimun zakar anda tanpa mengira berapa usia anda?"

Jangan biarkan masalah zakar anda begitu sahaja. Kelak anda juga yang merana. Jika zakar dah "mati" tiada maknanya menjadi lelaki! Jadi sebagai SUAMI PERKASA anda harus sentiasa menjaga "nyawa" anda yang satu tu.

Jika diberi peluang mahukah anda memiliki zakar yang lebih besar, lebih panjang dan kepala zakar lebih kembang? Teringinkah anda memiliki zakar yang nampak lebih seksi, mengiurkan, menghairahkan dan nampak lebih 'jantan'  (lebih kental, padat dan berotot sasa)?

Inilah yang anda mesti dapatkan segera!

Rahsia Membesar Alat Kelamin Terbongkar

" Teknik terkini untuk MEMBESAR, MEMANJANG dan MEMANTAPKAN alat kelamin dengan senaman MUDAH, SELAMAT dan DI JAMIN BERKESAN. Kami boleh BUKTIKAN keberkesanannya. Lakukannya sendiri tanpa pil, minyak dan peralatan. Dapatkan Ebook RAHSIA MEMBESAR ALAT KELAMIN TERBONGKAR Sekarang!

Antara Latihan Membesar Zakar adalah: LATIHAN - Hot Compress, LATIHAN - Stretching Exercise (2 Teknik), LATIHAN - Growth & Circulation Exercise, Pengenalan Jelqing, LATIHAN - Arabic Jelqing, LATIHAN - Jelqing Exercise (4 Teknik), LATIHAN - The Squeeze, LATIHAN - Grip & Stretch, Pengenalan PC Kegel, Latihan - PC Kegel, LATIHAN - Massage & Heat Application dan banyak lagi...



RAHSIA # 3 : Tahan Lama

Anda baru mula berdayung. Baru berapa dayungan yang semberono tiba-tiba… mani anda dah terpancut keluar iaitu kira-kira 1.59 minit tak sampai pun 2 minit, satu rekod baru buat anda. Anda mengigil kenikmatan sementara isteri anda terkebil-kebil dalam kehampaan dan kekecewaan… Nampak apa masalahnya? Berita buruk buat anda… ANDA DISAHKAN MENGALAMI EJAKULASI TIDAK MATANG! Dan semua isteri amat  tidak berpuas hati kepada suami begini. Apalah yang diharapkan oleh seorang isteri jika tak sampai 2 minit suami dah terkulai layu.

"Lebih kurang 85% lelaki enjakulasi dalam tempoh 2 - 3 minit sahaja selepas berdayung! Sejujurnya mampukah anda memuaskan isteri anda dalam tempoh sesingkat itu?"

Tahukah anda setiap wanita memerlukan sekurang-kurangnya 15 minit untuk dirangsang dan memerlukan sekurang-kurangnya 15 minit lagi untuk mencapai klimaks. Sungguh menghampakan dan memalukan apabila suami menghadapi masalah terpancut awal. Suami asyik makan sorang sahaja sedangkan isteri makan hati menjeruk rasa…

Jangan biarkan ia berlarutan. Mungkin isteri anda  tidak pernah merungut  tentang masalah anda. Tetapi jauh dilubuk hatinya dia amat mendambarkan agar suami melakukan sesuatu untuk mengatasi masalah itu agar dia mampu menikmati kepuasan seks yang tidak pernah dikecapinya selama ini. Inilah harapan setiap isteri yang mempunyai suami yang mengalami masalah ejakulasi tidak matang. Jika anda merasakan bahawa anda tergolong dalam suami sebegini, anda perlu lakukan sesuatu sebelum isteri anda mula mencari alasan untuk tidak melayan anda malam ini!

Persoalannya, dapatkah masalah ejakulasi tidak matang ini boleh diatasi? Jawapannya YA. Memang boleh! Malahan anda mampu bertahan lebih lama sehingga  1 jam berdayung. Nak tahu rahsianya?

Inilah yang anda cari-cari selama ini.

Rahsia Seks Tahan Lama
" Cepat KLIMAKS, Seringkali TEWAS ketika bersama? Isteri mengadu TIDAK PUAS dan LAMBAT KLIMAKS?! Rahsia Seks Tahan Lama kini TERBONGKAR! Suami mampu bertahan lebih dari 1 jam lamanya ! Isteri dijamin puas tak terkata... Ucapkan selamat tinggal kepada sindrom terpancut awal buat selama-lamanya. Dapatkan ebook RAHSIA SEKS TAHAN LAMA Sekarang Juga! "

Antara teknik PANAS: Ejakulasi Pra Matang, Cara-Cara Merangsang Isteri, Cara-Cara Membuka Nafsu Dalaman Isteri, Cara-Cara Tusukan Zakar Ke Dalam Faraj, Cara-Cara Mengawal Ejakulasi, Petua Sebelum Dan Semasa Bersetubuh, Orgasma: Kepuasan Yang Perlu Dikecapi dan banyak lagi…



RAHSIA # 4 : Mahir Dalam Posisi Seks

Anda perlu mahir sekurang-kurangnya 10 posisi seks. Mengapa? Kerana setiap posisi seks mempunyai kelebihan dan kekurangan tersendiri. Bercakap pasal posisi seks, sebenarnya pada tubuh wanita terdapat zon-zon ghairah yang sentiasa berubah mengikut peredaran hari. Bahagian tubuh yang mudah terangsang pada hari ini mungkin tidak memberi kenikmatan pada keesokan harinya. Anda sebagai SUAMI PERKASA perlu mahir mencari lubuk nafsu isteri anda dengan mempelbagaikan posisi seks. Jika semasa bersetubuh isteri mula mengerang dan bernafas dengan kencang, maka posisi itulah yang akan memberi kenikmatan kepadanya dan memungkinkan isteri anda klimaks. Selain daripada itu tempo dayungan dan kedalaman tusukan zakar juga dapat dikawal dengan posisi yang berlainan untuk meningkatkan sensasi kepada isteri dan melewatkan ejakulasi.

Jadi dengan memilih posisi yang betul dan mempelbagaikan variasi posisi seks pastinya akan memberi kenikmatan yang berbeza kepada isteri anda. Percayalah dia akan lebih menghargai dan menyayangi anda jika anda mahir dalam pelbagai posisi seks dan tidak hanya melakukan seks dengan posisi yang sama hari demi hari. Ia sesuatu yang membosankan dan amat menjemukan!

Cuba bayangkan sekiranya anda mengetahui 100 posisi seks? WOW! Gerenti isteri anda letih kepuasan dan memuji kehebatan anda melayannya.

Untuk mendapatkan  lebih dari 100 posisi seks yang PANAS lagi HANGAT, ebook inilah yang perlu anda miliki.


Kamasutra
" Anda BOSAN dengan teknik lapuk yang membosankan? Hilangkan kebosanan anda dengan mendapatkan Ebook yang sungguh erotik ini.  Ebook KAMASUTRA akan mendedahkan kepada anda variasi dalam teknik melakukan hubungan kelamin dengan lebih dari 100 POSISI-POSISI SEKS. Panduan seksual ini mengandungi 149 MUKA SURAT beserta gambar sebenar berwarna... "

Antara posisi PANAS: Preparing For Love, Creating The Mood, Touching & Caressing, Kissing & Mouthplay, Kamasutra Positions - India (29 Positions), Ananga & Rangga Positions - India (21 Positions), Perfume Garden Positions - Arab (34 Positions), The Positions Of The TAO - China (18 Positions), Before & After Love dan banyak lagi...

RAHSIA # 5 : Menguasai Nafsu Isteri

Anda telah selesai bersetubuh lalu anda memberanikan diri bertanya kepada isteri… " yang… ayang puas tak malam ni?... " Isteri anda hanya diam membisu kemudian menarik selimut dan berpura-pura tidur tanpa mempedulikan anda. Anda menjadi serba salah dengan sikap isteri anda itu. Nampak apa masalahnya? Berita buruk buat anda sekali lagi… ANDA TELAH GAGAL MEMUASKAN NAFSU SEKS ISTERI ANDA! Isteri anda tidak mengecapi kepuasan seks dan tidak klimaks. 

Anda mungkin termenung panjang memikirkan apa yang perlu anda lakukan untuk memuaskan isteri anda. Anda mungkin tercari-cari apakah teknik yang paling mujarab untuk menundukkan nafsu seksnya. Jawapannya mudah. Berilah layanan yang istimewa kepadanya sebelum seks dan jangan terlalu gelojoh untuk memasukkan zakar ke dalam faraj dan kemudian cepat juga ingin menamatkan pelayaran. Itu sebenarnya kesilapan anda dan juga kebanyakan suami. Mereka tidak tahu ilmu merangsang nafsu seks isteri dengan senda gurau dan cumbu rayu. Rahsia itulah yang perlu anda kuasai sebelum nafsu isteri anda berjaya dijinakkan.

Sebagai SUAMI PERKASA anda perlu tahu bagaimana menguasai setiap inci tubuh isteri anda. Anda perlu mempelajari di manakah lubuk nafsu isteri anda berada pada hari ini. Anda perlu tahu bagaimana merangsang Nafsu Badan dengan betul dan bagaimana memuaskan Nafsu Luar dan Nafsu Dalam. Anda juga perlu tahu rahsia Makam Yang Lima dan teknik cumbuan yang mencairkan naluri seks isteri anda.

Semuanya boleh anda pelajari dengan mudah dan sudah pasti ia amat berkesan.  Jangan buang masa mencari jawapan bagaimana anda boleh memuaskan nafsu isteri anda lagi. Bertindak segera untuk mendapatkan ebook ini.

3 Lubuk nafsu
" Isteri anda sukar dipuaskan? Jangan risau dengan teknik yang sungguh menakjubkan dalam Ebook 3 LUBUK NAFSU ini isteri anda bukan sahaja akan mencapai sekali klimaks tetapi 5 KALI. YA 5 kali! Ini bukan gimik murahan tetapi kenyataan yang benar-benar boleh dicapai. Memang mengagumkan. Dapatkan ebook ini dan RAHSIA KEHEBATAN SEKS bakal menjadi miliki anda selama-lamanya ! "

Antara teknik PANAS: Tiga Lubuk Nafsu, Ilmu Insan - Nafsu Jimak Perempuan, Perincian Nafsu Dalam - Makam Yang Lima, Posisi Makam Yang Lima, Perincian Nafsu Luar, Perincian Nafsu Badan, Rahsia & Praktik Ilmu Insan, Ciuman Dua Belas dan banyak lagi...
Memperkenalkan PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA

Segala yang anda perlukan untuk menjadi SUAMI PERKASA sekelip mata telah kami rangkumkan dalam satu pakej yang kami namakan PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA yang sungguh HEBAT. Inilah satu-satunya pakej panduan seksual yang paling lengkap pernah diterbitkan eksklusif untuk para suami dan bakal pengantin. KINI, segala yang anda perlu kuasai dan pelajari untuk menjadi SUAMI PERKASA dalam gengaman anda!



















PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA ini amat mudah untuk difahami dan senang untuk diparaktikkan. Antara kelebihan PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA ini adalah:


Mengekalkan prestasi dan tenaga batin anda ke tahap paling maksima. Stamina anda akan bertambah hari demi hari dan kehebatan seks anda akan lebih terserlah. Anda pasti lebih bertenaga untuk bersetubuh bersama isteri tercinta.

Zakar anda akan menjadi lebih besar, lebih panjang, lebih tegang dan lebih keras mencanak bagaikan besi waja. Keadaan fizikal dan prestasi zakar anda akan berada pada tahap yang paling tinggi dan akan memberi kenikmatan yang luar biasa kepada isteri.  Zakar anda akan lebih mudah tegang semula jika anda berhasrat untuk masuk round kedua dan seterusnya.

Anda akan mampu bertahan lebih lama dari biasa. Malahan sehingga 1 jam berdayung tanpa bergantung kepada sebarang jenis bahan sedatif (pengebas) seperti gambir, minyak dan krim. Teknik ini akan memberi kesan yang maksima jika selalu diamalkan. Ia adalah teknik 99.9% natural. Kami jamin isteri anda akan lebih puas dan mampu klimaks berkali-kali.

Anda akan lebih kreatif untuk melakukan persetubuhan. Bayangkan anda boleh menguasai lebih dari 100 posisi seks dari ilmu senggama India, Cina dan Arab. Ia pasti menjanjikan kepuasan yang tidak pernah anda bayangkan selama ini. Isteri anda pasti lena dalam dakapan anda kerana terlalu puas tak terkata.

Hubungan rumahtangga anda akan menjadi lebih mesra dan bahagia. Anda akan menjadi seorang suami yang tahu melayan keinginan isteri anda bukan sahaja semasa di ranjang tetapi dalam kehidupan seharian. Proses seksual tidak hanya tertumpu kepada hubungan jenis semata-mata tetapi kemesraan dan belaian yang anda berikan sebelum, selepas dan sesudah jimak akan memberi makna yang lebih mendalam kepada jiwa seorang wanita. Anda akan mendapat kasih sayang yang tiada sempadan daripada isteri anda.

Bahasa yang digunakan mudah difahami. Ia disampaikan dengan jelas, lengkap bergambar untuk memudahkan pemahaman anda. Anda akan diajar langkah demi langkah bagaimana melakukan sesuatu teknik dengan betul. Malah anda boleh terus mempraktikkannya malam ini juga setelah anda membacanya. Sungguh mudah!

Dan banyak lagi rahsia kehebatan seks yang belum pernah anda ketahui sebelum ini…


Anda Mampu Menjadi SUAMI PERKASA...

Itulah antara 5 RAHSIA SUAMI PERKASA yang wajib anda kuasai untuk menjadi suami yang cukup hebat di ranjang. Alahai mudahnya… tetapi malangnya rahsia mudah ni pun masih ramai suami yang FAIL! Anda perlu ingat bahawa jangka hayat perkahwinan anda amat bergantung kepada kemampuan seks anda. Kenapa?...

Wanita zaman sekarang lebih terbuka dan lebih demanding dalam soal seks. Mereka tahu hak-hak meraka sebagai seorang isteri. Jika anda hanya mampu memberikan harta kekayaan sahaja kepada mereka, mereka juga boleh mendapatkannya sendiri. Malah ada isteri yang bergaji jauh lebih besar dari gaji suami sebulan. Apa yang mereka perlukan dari seorang suami adalah lebih dari itu. Mereka perlukan belaian kemesraan, perhatian dan seorang teman sejati yang mampu membahagiakan mereka. Mereka perlukan kasih sayang anda.

Apalah erti hidup berumahtangga jika anda tidak mampu memberi kepuasan seks kepada isteri anda. Alamat hai… hai… bye… byelah jawabnya. Jangan pula menyesal di kemudian hari apabila mahligai perkahwinan yang dibina atas dasar cinta yang mendalam akhirnya musnah kerana isteri anda keluar ikut pintu belakang dengan mat indon atau mat bangla.

Kami doakan perkara seperti ini tidak berlaku kepada rumahtangga anda. Nauzubillah… Tetapi sanggupkah anda menanggung risiko ditinggalkan isteri kerana dia sudah muak dan jemu dengan prestasi anda di ranjang. Apalah yang diharapkan oleh seorang isteri yang bergelora nafsu syahwatnya jika anda hanya mampu bersetubuh kurang dari 2 minit dan hanya tahu berjimak dengan satu teknik sahaja setiap malam bertahun-tahun lamanya. Anda sendiri dapat bayangkan betapa sedih dan kecewanya perasaan isteri anda kerana tidak pernah mengecapi nikmat orgasma walaupun sekali sepanjang mendirikan rumahtangga.

Inilah peluang keemasan anda untuk membuktikan bahawa anda sememangnya SUAMI PERKASA yang mampu membahagiakan isteri yang amat dicintai serta mampu memberikannya nafkah batin seperti yang selayaknya. Berilah dia sentuhan keramat anda malam ini juga dan anda akan lihat keceriaan memancar diwajahnya sepanjang hari. Dan si dia akan lebih menyayangi dan memberi kasih sayang dengan sepenuh jiwa dan raganya kepada anda. Bukankah ini yang diimpikan oleh seorang suami?

JADILAH SUAMI PERKASA MALAM INI JUGA!

Terus terang kami katakan bahawa terlalu mudah untuk menjadi SUAMI PERKASA. Anda tak perlu minum Tongkat Ali satu teko atau telan pil prangsang satu paket mahu pun pesan Gambir Sarawak kat member di Kuching... Jika kami beri PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA kepada anda sekarang, kami jamin malam ini juga anda boleh beraksi bagaikan jaguh seks handalan seperti Kasanova dan Don Juan. Isteri anda pasti tersenyum puas dan tak sabar nak main lagi malam esoknya.

Anda kurang yakin dengan kata-kata kami? Di bawah ini adalah testimoni sebenar Puan Izeedahlia yang amat teruja sebab abang tersayang kini telah menjadi SUAMI PERKASA.

Dia sungguh hebat…

" Suami saya ada cuba satu senaman. Saya tanya dia diam aje… Tak nak beritahu.. Sudah 2 minggu dia senaman... Dia kata ada surprise... Semalam saya bersama dengan dia. Sebabkan gelap saya hanya rasa kelainan pada zakar dia kerana terlampau keras dan panjang sikit... Tapi dia sungguh hebat dan pelbagai posisi saya cuba… Saya cukup puas dan rasa nak lagi malam nie... Lama jugak dekat 2 jam... Pagi tadi saya mandi bersama sebelum subuh. Kena lagi dalam bilik air… Surprisingly... Saya sangat kagum dengan zakarnye yang lebih mantap, segar dan besar... Dalam kereta saya puji kehebatan suami..

Malam nie saya nak on lagi... Sebab sebelum nie saya tak pernah puas dalam kehidupan seks saya… Saya punyai nafsu yang luar biasa... Alhamdullilah bermula semalam satu kelainan pada saya... Kerana suami telah mencuba satu senaman baru yang meningkatkan kejantanan nye… Terima kasih suamiku...i love you. Very Happy…"

Puan Izeedahlia

Isteri saya klimax dua kali...

" Saya telah mencuba kesemua cara yang terdapat dalam ebook Kamasutra. Sungguh berkesan setiap kali bersama dengan isteri. Isteri saya yang inginkan cara yang ada kerana setiap kali isteri saya akan klimax sebanyak dua kali bila kami bersama setiap malam. Sebelum ini memang isteri saya tidak mencapai klimaks. Terima kasih kerna memberi panduan kamasutra pada saya... "

Mohd Khairol Anuar

Ini pula testimoni daripada Mohd Khairul Anuar yang telah menjadi SUAMI PERKASA dan berjaya memberi kepuasan seks kepada isteri sehingga klimaks dua kali dalam satu malam setelah mempelajari pelbagai posisi seks dalam ebook KAMASUTRA...
Testimoni-testimoni ini pula adalah kisah kejayaan suami - suami yang telah berjaya memantapkan zakar dengan panduan RAHSIA MEMBESAR ALAT KELAMIN TERBONGKAR. Sungguh menakjubkan...
Zakar saya dikatakan besar...

" Memang berkesan dengan apa yang dipelajari dengan tidak menggunakan apa-apa ubat makan. Saya tidak sangka dengan perubahan terutamanya ukuran lilit. Isteri saya merasa perubahan dimana zakar saya dikatakan besar.

Nota: Suhaimi Abdullah telah menggamalkan senaman membesar zakar ini selama 4 bulan dengan perubahan panjang zakar 1 inci dan pembesaran ukur lilit sebanyak 0.75 inci.

Suhaimi Abdullah



Hasilnya amat menakjubkan...

" Saya berpuas hati menggunakan produk ini, tidak seperti produk yang sebelum ini. Saya akan syorkan kepada kawan-kawan. Hasilnya amat menakjubkan dan isteri sentiasa tersenyum puas. Terima kasih kepada Qalam Sutera... "

Nota: Mohd Fharid Bin Abd Hamid  telah menggamalkan senaman membesar zakar ini selama 5 bulan dengan perubahan panjang zakar 1 inci dan pembesaran ukur lilit sebanyak 1 inci.

Mohd Fharid Bin Abd Hamid



Kalau dulu panjang 5 inci sekarang dah 6 inci...

" Sekarang panjang sudah lebih 1 inci. Kalau dulu panjang 5 inci sekarang dah 6 inci. macam tak caye je tapi itu la realiti berkat sabar dan usaha, insyallah pasti berjaya... "

Azmi Mohd



Saya kini dapat bertahan sehingga 30 minit...

" Sebelum ni, saya hanya mampu bertahan 5 minit sahaja. Isteri sering mengeluh. Katanya tak pernah mencapai klimax. Setelah mempelajari teknik ini, saya  betul-betul tak sangka. Saya kini dapat bertahan sehingga 30 minit. Isteri juga puji saya lebih hebat dari malam lain..."

Zahari Awang





Dan ini pula testimoni dari Zahari Awang yang telah bejaya mengatasi masalah ejakulasi tidak matang setelah mengamalkan teknik yang terkandung di dalam ebook RAHSIA SEKS TAHAN LAMA. Anda juga mampu bertahan lebih lama seperti beliau.

" Saya Sangat Teruja... Berapa Nilainya? "

Berapakah anda sanggup meletakkan nilai pelaburan untuk mengecapi kenikmatan dan kelazatan seks EXTRA POWER untuk anda dan isteri anda? Mungkinanda akan berkata TIDAK TERNILAI harganya! BENAR! Di pihak kami, telah banyak masa, tenaga dan wang ringgit kami keluarkan dan gunakan untuk mempastikan PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA ini benar-benar lengkap dan memenuhi keperluan seksual anda suami isteri. Perkara yang menjadi keutamaan utama dan dittitk beratkan di dalam penyediaan PAKEJ EXTRA POWER ini bukanlah untuk mendapatkan wang ringgit hasil titik peluh anda itu. BUKAN SAMA SEKALI. Kami juga mempunyai kerjaya tetap dan sudah secukupnya menyara kehidupan kami sekeluarga. Namun atas kesedaran dan keinginan yang kuat untuk menolong suami-suami dan isteri-isteri yang belum, sedang dan akan juga tertekan dan terganggu emosinya kerana masalah seksul yang begitu sulit untuk diceritakan dan dikongsikan.

Jadi berapa nilai PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA ini? Pada mulanya kami hendak sahaja memberi PAKEJ YANG PANAZ ini dengan PERCUMA tanpa mengambil sesen pun daripada anda. Namun setelah menimbankan dan memikirkan dengan rasional sehingga beberapa hari maka, anda pasti menarik nafas lega dan bersyukur yang tidak terhingga dan mungkin anda akan berterima kasih kerana kami tetap dengan pendirian asal kami iaitu untuk membantu dan bukan mencari keuntungan dengan menawarkan kepada anda PAKEJ EKSTRA TERPANCUT ini semata-mata.

Percaya atau tidak, nilai aset bahan informasi, audio dan visual serta grafik yang dimuatkan di dalam PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA adalah bernilai melebihi RM 5,000.00 itu tidak termasuk lagi kos tenaga, masa dan kelapangan yang di abaikan demi mendapatkan maklumat-maklumat yang amat sukar diperolehi. Anda sememangnya manusia pilihan yang cukup bertuah pada hari ini kerana kami hanya meletakkan nilai cuma RM 150.00 sahaja untuk panduan bersulit-sulit paling lengkap pernah anda temui dan sudah semestinya antara pelaburan jangka panjang yang SANGAT BERNILAI dan MENGUNTUNGKAN yang pernah anda buat seumur hidup anda.

Terlalu tinggi? Inginkan lebih diskaun? OKlah dipendekkan cerita, maka kami dengan murah hatinya menawarkan kos penjimatan untuk anda. Jadi BERAPA nilainya? Jap ye.. Emmm.. emmmm.. Baiklah, adalah dengan ini maka kami dengan sukacitanya memberi diskaun terendah khas untuk ANDA. Kini PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA boleh anda miliki dengan nilai cuma RM50.00 SAHAJA!

YA! RM50.00 sahaja. Tetapi mesti bertindak sekarang sebab nilai RM50.00 ini akan tamat pada bial-bila masa.  Kami dalam proses akhir untuk upgrade PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA ini ke VERSI 2.0 (V2.0) termasuk harganya sekali. BERSEDIALAH UNTUK SESUATU YANG Lebih HEBAT + Lebih MANTOP!!












RAHASIA SEKS WANITA

Ebook RAHSIA SEKS WANITA ini tidak kurang hebatnya. Kandungannya merangkumi segala rahsia-rahsia wanita yang tidak pernah diketahui oleh lelaki sebelum ini. Sungguh EKSKLUSIF hanya untuk anda. Antara kandungan menarik dalam Ebook ini adalah perincian mengenai Selaput Dara gadis perawan, Rahsia Mani Wanita, Gambarajah zahir dan batin faraj dan banyak lagi. Apa yang menarik adalah anda boleh mendapatkan rahsia ini tanpa membayar sesen pun. Ia diberi PERCUMA untuk anda.

SENI DAYUNGAN

Dapatkan Ebook panduan teknik dayungan jimak yang cukup HEBAT ini. Ebook SENI DAYUNGAN ini mengandungi rahsia tusukan zakar untuk memuaskan isteri anda. Terdapat beberapa teknik PANAS yang bakal membangkitkan nafsu seks isteri anda sehingga dia mencapai klimaks. Isteri pasti memuji kehebatan anda di ranjang selepas ini dan itu SUDAH PASTI! Rahsia yang LUAR BIASA ini diberikan PERCUMA untuk anda.



" Baiklah... Saya Sangat Berminat. Macamana Saya Nak Dapatkan PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA? "

Apa yang anda perlu lakukan hanyalah beberapa langkah sahaja. Anda klik link di bawah dan anda akan dibawa ke laman proses pembayaran. Dan sekiranya anda inginkan LEBIH BANYAK BONUS MENARIK, KLIK SEKARANG JUGA. Anda perlu mengikut arahan ringkas yang ditunjukkan di laman proses pembayaran tersebut.

Tiada penghantaran ke rumah untuk pakej ini kerana ia merupakan sebuah produk digital. PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA akan dihantar kepada anda dalam format .pdf dan format video lainnya secepat mungkin kepada anda setelah pengesahan pembayaran dilakukan.

Buat pesanan sekarang walaupun sekarang menunjukkan jam 4 pagi...

Cuma SATU KLIK sahaja dan anda semakin hampir untuk menjadi
SUAMI PERKASA malam ini juga!
YA! Saya Mahukan PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA Sekarang Juga!
Saya dah tak sabar nak mengetahui rahsia sebenar untuk menjadi SUAMI PERKASA dan saya sedia mempelajarinya demi kebahagian
rumahtangga saya.

Saya juga faham bahawa saya akan diberikan link untuk download ebook - ebook di dalam PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA seperti yang dinyatakan.

Anda Boleh Dapatkan PAKEJ RAHSIA SUAMI PERKASA dengan nilai diskaun RM 50.00 Sekarang Juga!

NANTI DULU!

Dapatkan Tambahan BONUS PERCUMA Sekarang!






Suami-suami macho lagi hensem ...
Isteri-isteri yang disayangi dan dicintai selalu...
Tidak dilupakan juga bakal-bakal pengantin sekaliannya…
Assalamualualaikum, salam hormat... semoga ceria selalu hendaknya.. 

PERTAMA sekali kami ingin meminjamkan 10 minit dari masa ANDA yang begitu berharga untuk kami dedahkan kepada ANDA RAHSIA SEKS TERBONGKAR yang paling menghairahkan untuk isteri dan paling hebat dan memberahikan buat suami hanya kepada ANDA yang sesemangnya AMAT BERTUAH dan SUNGGUH BERNASIB BAIK kerana daripada 28+ juta rakyat Malaysia, hanya ANDA sahaja yang berjumpa atau terjumpa Laman Web RAHSIA SUAMI PERKASA ini. TAHNIAH! Tahniah! dan tahniah! kami ucapkan. Jadi teruskan membaca. Jangan tinggal satu patah perkataan pun kerana apa yang kami bakal dedahkan kepada ANDA pada hari ini bakal menjadikan titik perubahan terbesar kepada pengalaman seksual luar biasa yang tidak pernah ANDA bayangkan untuk mengecapinya selama ini.

Oppssss... Ada lagi BONUS Extra Special Untuk Anda

Sila Klik TEMPAH SEKARANG!